God morgon .

publicerat i Allmänt;

Torsdag idag & jag hatar torsdagar dels för att jag slutar kl 17 & bara för att jag aldrig har tyckt om torsdagar annars heller. =P Har lämnat Wiggo hos dagmamman idag skulle de åka med bussen till Slagsta & vara där , Wiggo som älskar att åka buss han blir säkert jätteglad! =) Snart ska jag träffa upp Johanna sen ska vi gå tillsammans till skolan och så har vi Beep-test på idrotten idag också, wiho vad lyckat jag som har så bra kondition ( inte! ) men men . Rebecka ska hämta Wiggo idag från dagmamma kl 16 eftersom jag går längre & jag är så glad att hon ställer upp hon är verkligen den bästa vän man kan ha. Ja ni får vara avundsjuka ! ;)
Ja, har inga mer planer idag när jag kommer hem blir det väl till att komma på vad man ska äta till middag & sen är det nästan dags för lillplutten att hoppa ner i sängen, usch jag hatar torsdagar man kommer hem så sent & hinner knappt umgås med Wiggo innan han ska gå & lägga sig . =(


imorgon vet jag dock inte hur jag ska lösa allt med dagmamma & skola. Jag börjar 8.30-11.30 sen börjar jag 14.30-17.00 hatar dessa håltimmar. och wiggo går till kl 15 men får väl hämta honom tidigare så får han följa med mig till skolan tur att det bara är foto. Har försökt få tag på hans pappa som ska ha honom i helgen eftersom det är hans helg men när jag pratade med honom sa han " Nej jag tänker inte ta honom " . Såklart tänker han inte ställa upp , fan vad sur jag blir ! Jaja, allt löser sig väl på ett eller annat sätt.  Jag ska sluta babbla nu , hoppas ni får en trevlig torsdag!

Kommentera inlägget här :