God morgon!

publicerat i Allmänt;
Vaknade halv 7 idag Wiggo sov dock lite längre & det var ju bra eftersom han bara har soivit till kl 4-5 på morgonen annars. Har fixat mig lite så ska iväg till skolan om ca 30 minuter , hoppas att det blir en kort dag jag är inte alls på skolhumör just nu. Idag vet jag inte vad jag ska göra , ska göra klart 2 uppgifter som ska var inlämnat imorgon och jag har redan börjat på dom så jag blir nog klar ganska snabbt det är bara lite kvar att göra , härligt det!
Såhär ser min vecka ut just nu .

måndag ; skola + få en dator
tisdag ; - skola + betygsnack
onsdag ; Interjuv med Sméjournalen ( det var min lilla hemlighet ) + ledig skoldag.
torsdag ; skola + ?
fredag ; skola + åka till stockholm på kvällen.




nu ska jag smita iväg! Ha en bra dag! =)

Kommentera inlägget här :