God morgon!

publicerat i Allmänt;

Idag så vaknade vi kl 6 jag är helt slut . Vi gick till soffan med täcket satt på en film & så somnade jag om tills min underbara son väckte mig genom att dra mig i håret han är så snäll & låter sin mamma få sova en liten tupplur. Sedan gick jag upp blev frukost & sen tog vi på oss kläderna . Han är så himla söt lillskiten han är alltid så himla pigg på morgonen & jag fattar inte hur man kan vara det ? haha!
" mamma, ålla ja pinger " det betyder då " mamma kolla jag springer " sen så sprang han fram & tillbaka här i lägenheten haha underbara filur! <3 Idag ledig ifrån skolan väldigt skönt men har inte alls sett fram emot den här dagen för idag åker mamma & pappa iväg till Spanien & ska vara borta tills nästa helg puh hur ska jag klara mig ? =( kommer sakna dom massor ! jag hoppas tiden rinner iväg snabbt .

nu ska jag hoppa in i en dusch sen fixa i ordning mig lite , kanske är tvungen att skjutsa mamma & pappa till flygplatsen för pappas bil har tydligen pajjat nu . Bra start på dagen!

Kommentera inlägget här :