lägger ner.

publicerat i Allmänt;

Ta reda på vem du är. Låt inte andra göra beslut åt dig , låt inte dina vänner göra dina beslut . sluta fråga dina vänner om vad dom skulle ha gjort , vilket beslut du ska besluta dig för .... jag vet inte vem du är längre. det är bara oacceptabelt .


lägger ner min blogg nu ett tag.





här är den enda killen som aldrig kommer svika mig, här är den enda killen jag kan lita på ,det här är den enda killen som aldrig kommer att såra mig , den här killen kommer aldrig att få mig att känna mig värdelös , den här killen kommer alltid stå vid min sida. den här killen kommer allltid att älska mig för den jag är. DU & JAG FÖRALLTID <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

finns alltid här.

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

hjärtat vi måste ses snart! allt för länge sen:(

3:e kommentar, skriven , av paja:

gör oss en tjänst och lägg ner den foe life istället

Kommentera inlägget här :