Lördag!

publicerat i Allmänt;
sådärja! Nu är jag vaken & allt. Hade jättetrevligt igår, tack allesammans! =)
Sen måste jag säga GRATTIS till Emma som fyller 20 år idag! =D stora flickan, haha!

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt är lite små rastlös satte på TVn & kollade om det var någon roligt där men icke , bara massa skit så det slutade med att jag satte mig vid datorn istället. Igår så fick jag skjutsa Wiggo till hans farmor eftersom hans pappa inte svarade när jag ringde eller skickade sms , dålig stil! Men fick iaf skjutsa han dit eftersom det är hans helg denna helg. Ska snart skicka iväg ett sms till hans farmor & fråga om hans pappa har hämtat honom därifrån eller hur det nu blev. Tycker faktiskt synd om min lilla skrutt. <3 Ikvälldå? Jo PARTY PARTY för min del, ska bli riktigt nice.  Ja nej nu ska jag väl lägga mig en stund finns inte så mycket annat roligt att göra. =P .


/ jag är inte med i din lek längre'

Kommentera inlägget här :