måndag'

publicerat i Allmänt;

Veckan började inte ens bra! Gick som sagt upp 6.30 då min pappa väckte mig & sa att det var dags att åka. Kom hem till mig , sminkade mig , tog på mig kläder & hann till och med ta en snabb dusch innan det. Så ringer jag Johanna & frågar när hon ska iväg med bussen ( vi går alltid tillsammans till skolan , hon hoppar av bussen vid mig  ) men då säger hon att vi är lediga idag för att vi ska plugga hemma med vårat fördjupningsarbete KUL då har jag fixat mig i onödan. =P  jag missade visst informationen av lärarn som sa att vi var lediga nästa vecka, nästa gång ska jag lyssna mer noggrant!  Somnade i soffan 2 timmar , vaknade & nu känner jag att magen börjar bli riktigt hungrig , funderar på att luncha med mamma & pappa eller kanske laga till lite mat själv ? hum, vilket ska jag välja mellan? får se...

 

Nu ska jag iaf kila vi får höras senare ! =D tjingeling!

Kommentera inlägget här :