måndag'

publicerat i Allmänt;

Och lovet är över nu är det dags att börja kämpa med skolan igen.

Jaha , i helgen då . Jag var ute i lördags med Rebecka & Bella fast Rebecka drog hem tidigt fick problem med andningen blev lite skrajdär faktiskt. Så det var jag & Bella som virrade runt på Olearys skit roligt hade vi . =D
Det blev en väldigt händelserik kväll kan man säga ,men det är sånt man håller inom sig. eller vad säger du bella? haha! Träffade en massa annat folk också var skoj , har inte sett några på evigheter så det var jättekul. Igår mådde jag som jag förtjänade men så är det väl alltid efter en rolig kväll ute med vännerna? Så jag tog de lugnt igår blev mys. Ja nej vet inte vad jag ska säga mer . hoppas ni mår bra iaf=)



Här är en bild från i lördags, jag & bella hittade några gamla vänner.


jagsaknardiggaletmycketbarasåduvet.
ja, jag vet inte vad jag ska säga jag är tom på ord & jag känner mig helt tom , övergiven, ledsen & sårad. men livet går väl vidare ? ja det är väl det de måste göra annars fastnar jag här. jag kan ju inte haka upp mig på någon som inte vill va med mig eller hur? nej de funkar inte så.

Kommentera inlägget här :