söndagskväll'

publicerat i Allmänt;
Nu är vi hemma har vart hos mina kusiner och fikat tillsammans med de andra kusinerna, mycket trevligt!
Wiggo somnade i soffan direkt när vi kom hem också , han var så trött min lilla älskling. Och här sitter jag ska snart springa ner i tvättstugan och fixa tvätten sen ska jag slänga i en ny , tvätt tvätt tvätt känns inte som jag gör annat än att tvätta! =P Ja sen blir det 2 avsnitt av OC så måste jag ringa Rebecka & be henne rädda mig och ge mig den 4 säsongen utav den för nu är jag klar med 3. HAHA NÖRD OYEAH !

ha det finemang, puss&kram.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

hur ändrar du färgen på texten på bloggen? :)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

haha jaha..

du har en jättefin blogg tycker jag :)

jag såg dej ofta på rinman när du va gravid. När slutade du skolan för att vara föräldrarledig?

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

haha jaha..

du har en jättefin blogg tycker jag :)

jag såg dej ofta på rinman när du va gravid. När slutade du skolan för att vara föräldrarledig?

Kommentera inlägget här :