sparka på någon som redan ligger.

publicerat i Allmänt;
Det är roligt att ni kommenterar att A inte vill vara med mig.
Är det därför han ringer mig i måndags o säger att han älskar mig, är det därför han ringer mig i onsdags & vill att det ska vara vi två ,är det därför han ringer till mig & säger att han älskar mig och ingen annan, att han bara vill vara med mig och ingen annan. Är det därför jag pratade med honom idag & han sa allt han kände i stortsätt . Ta reda på fakta & sluta säg saker han säger om mig som inte ens är sanna. Att ni kostar ni mitt liv på era kommentarer är smuts kast , hur kan ni ens göra så ? hur kan ni få en människa att känna sig värdelös ? Hur kan ni sparka på en människa som redan ligger ner ? De kommer en dag ni kommer ångra allt ni har sagt. Jag hoppas ni är nöjda.

min mamma ord . " Låt ingen knäcka dig , stå på dig du har alltid vart stark " .
tack mamma, jag älskar dig.

Kommentera inlägget här :