Sweet dreams!

publicerat i Allmänt;

Har hunnit gjort klart mina arbeten, solat , duschat , kollat på bonde söker fru & nu oskyldigt dömd. Ja idag har jag hunnit med väldigt mycket saker. Jag är väldigt effektiv. =P Snart är det dags för mig att hoppa ner i sängen imorgon är det en hel dag i skolan + idrott som jag inte är så himla förtjust i men det är bara att ta sig i kragen & göra sitt bästa , hipp hurra! Går till kl 17 imorgon också känns inte de minsta kul man hinner ju knappt komma hem innan det är dags för lillskrutten att sova. Men nu är det dags för mig att slänga mig i sängen strax men först ett samtal till min bästa Rebecka.



Just det jag kommer visas i tidningen någon gång under nästa vecka i Sméjournalen så dom som är intresserade får väl ta & glo! =P



sweet dreams, puss&kram från oss.

Kommentera inlägget här :