torsdag'

publicerat i Allmänt;

En ledig dag både för mig & wiggo. =)  vi har vart i skolan på mitt utveckligssamtal som gick bra tack & lov, sen åkte vi hem jag somnade en stund på soffan medans Wiggo kollade på " Nicke nyfiken " Sen så åkte vi till mormor på besök där var även min kusin Elin, alltid lika kul att träffa släkten. Sen åkte vi & hämtade Sandra drog till kyrkogården. Sen åkte vi hem lagade mat & har kollat på en film, kom precis ut ur duschen och Sandra drog precis härifrån. Tack för idag gumman!

 

Idag hände det en liten speciell grej för mig & jag är jättenervös för på Onsdag nästa vecka så smäller det tänker inte berätta än vad det är för något utan berättar det då. =) jag hoppas att ni har haft en trevlig dag för det har jag haft !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kusin elin:

Det kommer att gå bra på onsdag ;)

2:a kommentar, skriven , av Lina:

är du gravid gumman?

Kommentera inlägget här :