God morgon! '

publicerat i Allmänt;

Det första jag vill börja med & säga är : Vad kul & roligt att folk har mig som samtalsämne , jag måste ju bara jätterolig att prata om . =D haha patetiska!

god morgon på er resten! jag är vaken nu & wiggo också snart är det dags för honom att gå iväg till sin dagmamma sen så ska jag fixa mig inför dagen , nu är det äntligen helg igen & jag har lite planer iaf på söndag & lördag. =P nej , jag säger ingenting om vad jag ska göra här det är bara folk jag litar på som jag säger det till alltså bara REBECKA. Har upptäckt att man inte kan lita på någon iaf...

nej nu ska vi kila igen
puss&kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma L:

Nu ska jag vara ärlig,förut älskade jag din blogg och beundrade dig verkligen, beundrar gör jag visserligen fortfarande. men don blog är inte alls lika rolig att läsa nu. du får självklart skriva vad du vill :) men, lite tråkigt att du hela tiden säger A men inte B, hoppa då över att skriva både A och B.

2:a kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

3:e kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

man har väl ett privat liv också eller ? inte alltid man vill lägga ut det.

Kommentera inlägget här :