måndag'

publicerat i Allmänt;
måste börja med att tacka alla tjejer som var med i lördags hade så super duper kul. <3

Igår så vaknade jag & Johanna runt kl 9 helt sjukt ! Vi drog ner på stan & åt kebabpizza det var as gott sen åkte vi hem igen. Sen drog jag & min syster hem till mamma & pappa kollade på OC , jag somnade en stund sen kom min lilla älskling hem, saknat dig!
På kvällen så kom Micke & Anton hem till mig , nu har äntligen micke kommit hem efter att ha vart borta sen studenten , helt galet ! Men dom kom iaf vi satt o pratade & försökte kolla på en film samtidigt men det gick inte så bra så vi bytte kanal !=P ja men , nu så är det snart dags för skolan sen ska jag ner på stan med tjejerna vid kl 11 en snabbis . Sen idag så ska jag ÄNTLIGEN LEKA MED REBECKA <3<3


Kommentera inlägget här :