äckliga idiot !

publicerat i Allmänt;
Du är en liten äcklig idiot & ska vara en pappa , troooligt ! du är så jävla egoistisk så det finns inte ett litet jävla kräk , du är inte värd ett skit ! IDIOT IDIOT !!! ja jag pratar om TOBIAS LARSSON såkallad pappa till Wiggo kan inte riktigt säga att han är någon pappa för han kan inte ta ansvar han kan inte hjälpa till & han har jävla stora problem att svara på sms & i telefonen också. Jag har skickat 2 sms idag jag har ringt 2 gånger men inget svar . fan va dum i huvudet jag är som ens hör av mig till honom. hade jag förväntat mig att jagskulle få någon hjälp ? NEJ för den där människan vet inte vad ställa upp betyder . för han e dum i hududvet.




jag skiter i vad ni säger , spotta hru mycket skit ni vill på mig!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av claudiamarlene:

Jag tycker du är stark. Stå på dig!=)

2:a kommentar, skriven , av sara:

han är inte värd att kalla sig Wiggos pappa!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Han är så äckligt ful. Spyr haha

4:e kommentar, skriven , av ha:

jag håller med dig. och "alla" vet om det, oroa dig inte, det går mycket bättre för dig och det kommer det alltid göra! stå på dig bea!

Kommentera inlägget här :