Garva i hjäl mig.

publicerat i Allmänt;




Som ni redan vet så var jag med Johanna till tandläkarn idag & vi kom konstigt nog in på Lejonkungen filmen. och så sitter det två zigenaren o glor på oss.

Johanna : - vad heter dom där hundarna som är med i lejonkungen?
Jag ; - hundarna ? de finns inga jävla hundar med i den filmen.
Johanna ; - jo det gör det . vad fan heter dom nu igen ? zigenaren ?
jag ; - :O ( kollar mot dom två som sitter där )
johanna ; - ops!
jag ; - du menar väl inte hyenorna i lejonkungen ?
Johanna ; - ja just det så heter hundarna , eller föresten är det katter ?
jag ; - as garvar tills jag börjar gråta.
Johanna ; - ( ser ut som ett frågetecken men börjar sedan as garva )


Hahahaha, ja jag säger då det . det låter inte så kul men de va skitkul tro mig ! =P

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av matilda:

jag fattar och jag skrattar! haha

2:a kommentar, skriven , av smart huvudet johanna:

jag skratar också och känner mig samtidigt dum ;)hahhaha

3:e kommentar, skriven , av lii:

Gillar du självgjorda smycken?



kolla in i min blogg isf.



http://teddiebeari.blogg.se/2009/september/for-dig-som-alskar-smycken.html



btw. bevaka mig gärna via bloglovin!

Kommentera inlägget här :