God kväll =)

publicerat i Allmänt;

Idag så vaknade jag kl 11 efter att jag hade lämnat Wiggo hos dagmamman så gick jag & la mig en stund till . När jag vaknade så tog jag på mig kläder & sedan åkte jag med mamma till tuna park för att köpa block & sånt nu till skolstarten. Sen åkte vi & åt mat det blev tacobufé & sen så åkte jag & min syster tillbaka till tuna park haha! =P köpte mig en väska & jag älskar den! Sen så åkte vi & hämtade Wiggo sen gick vi till lekparken med honom & han sprang runt som en tok. haha! Nu är jag hemma Wiggo är hos mamma & pappa jag ska nog åka dit sen & sova , jag sitter iaf nu & väntar på Rebecka som ska komma hit sen ska vi dra & sola , behöver lite färg på kroppen jag ser ju nästan grå ut ! =)

men nu ska jag göra mina läxor först , jag har blivit en duktig skolflicka !

Kommentera inlägget här :