Hahaha.ursäkta ?

publicerat i Allmänt;
Postat av: Madde

varför ansöker du inte om ensam vårdnad så kan du sluta gnälla på tobbe sen. ja han är en skit de vet vi nu, men du borde ha varit hemma med wiggo idag istället för att lägga ansvaret på din mamma! ditt barn, ditt ansvar


SVAR : Tror du inte att jag har sökt om det eller ? tror du den idioten vill skriva på papprena eller ? hur jävla lätt tror du att det är ? Det är ju inte som att trolla med ett trollspö direkt ! Ska jag vara hemma ifrån min skola , min framtid & min utbildning för att sedan kunna skaffa jobb & få de pengarna som både jag & wiggog ska leva på ? ursäkta , vad tänker du med ? MIN SKOLA ÄR MIN FRAMTID , MIN UTBILDNING SOM JAG SKA KUNNA SKAFFA JOBB PÅ FÖR ATT KUNNA FÖRSÖRJA MIN SON.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin&Neo:

Fattar inte folk att det är svårt att få ensam vårdnad? Om en förälder ska ha ensam vårdnad ska den andra föräldern inprensip hålla på med kriminallitet, droger eller sitta inne för att det ska vara lätt för dom att ge en ensam vårdnad. Familjerätten anser att ett barn behöver båda sina föräldrar och även om inte pappan visar sig intresserad så spelar det inte så stor roll för dom. Dom hoppas väll att det ska vända så småning om.



Jag förstår dig. Och jag förstår att du är arg och lessen. Tyvärr så är ju det här ganska så vanligt och jag tycker inte att det är fel att du tar hjälp utav dom runt om kring dig så att du kan plugga, få sova ut och ha lite fritid. Du värkar ju vara ensam med wiggo och det är svårt att vara ensamstående. Spec när man inte får någon hjälp av pappan.



Och till er alla andra. Barn mår bäst av att ha kontakt med båda sina föräldrar. Så är det så kånstigt att Bea kämpar med att hålla ihop wiggos och tobbes kontakt? Det är ju för wiggos skull.... Även om han inte förstår nu så kommer han förstå om något år och ännu mer om några år. Och det kommer inte han att må bra över. Tyvärr.



Men han har iallafall en bra mamma. Det finns dom som inte ens har det. Så han kommer att älska dig Bea och uppskatta allt du har gjort för att få honom att må bra och jag tror att ni kommer att få en riktigt bra mamma - son relation :-)



Kram från mig och Neo

2:a kommentar, skriven , av Jennifer:

Bea, jag tycker du är en fantastisk mamma, du gör allt för att wiggo ska må bra. Du gör inget fel att skaffa lite hjälp av andra, du försöker bara få en utbildning så att wiggo får det bra när han växer upp ochh börjar bli stor. Du gör helt rätt!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Tycker att det är fel att du vill ha kommentarer, men låter inte alla komma fram, (tar bort några)? :(

4:e kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

svar : - nej jag har inte tagit bort några kommentarer alls.

5:e kommentar, skriven , av J:

Jag tycker bara att det är så sjukt patetiskt att sitta och skriva åsikter om barnets far på en blogg som folk ser. är det andras medlidande du söker? jag förstår inte iallafall..

du har tyckt om honom en gång. ett misstag? jo men nu är det såhär. du vet vad barnets far går för, varför ödsla tid och tänka på hur dålig han är.

och att hela eskilstuna bara får höra din sida.

du verkar vara en kanon bra mamma. men sluta traggla gammalt skrot och njut tillsammans med din son.

Kommentera inlägget här :