Jag svarar .

publicerat i Allmänt;
Postat av: angelica

är viggo duktig på att prata? vad kan han säga? :)

svar : - Wiggo kan inte prata hela meningar än men han pratar på ord & man fattar riktigt bra vad han menar ! =) Han säger mycket saker säger jag att han ska säga ; " mamma till exempel " så säger han det . Han kan säga ord om man säger kan du säga .... ja om du förstår vad jag menar ? =P han är duktig tycker jag ! 

Postat av: Emma

Hur mår du gumman? Vad är det för sjuk? Hoppas du kommer imorgon, längesen vi sågs :( Kram

svar : - hej gumman ! jag mår väl lite bättre än vad jag har gjort dom två senaste dagarna. Jag har ont i halsen & har feber hoppas verkligen på att bli bättre snart ! ja, jag vill också komma imorgon, känns som år sedan . miss you!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

kan du inte skriva om allt från när du blev gravid hela resan till idag?

Kommentera inlägget här :