På Harrys i Fredags.

publicerat i Allmänt;


Haha  , alla drog så det blev bara jag & Jonas kvar =P

I fredags så hade jag lite party här hemma innan det var dags att springa ut på krogen. Det blev jättemycket folk i den här lilla lägenheten , festen spårade ut lite grann men jag hade kul & tack alla ni som var med. I lördags så var jag med Rebecka i stallet sen så kollade vi på den nya Wallander filmen , sen somnade jag. Idag så har jag vart ute hos min mamma & pappa pluggat & hämtat min lilla älskling Wiggo vi har vart i skogen & plockat blåbär , åkte hem åk mat & duschade nu ligger skrutten i sin säng & sover . Här sitter en sliten & lite trött mamma men hon ska snart sätta sig ner & plugga det sista sen blir det läggdags , dags för skola imorgon!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonas:

jag hatar den där bilden.. ja men vi hade skoj;)

Kommentera inlägget här :