Sjukling.

publicerat i Allmänt;
Min älskade lilla son är sjuk , han vaknade flera gånger inatt & var jätteledsen sen imorse när jag tog febern på honom så visade det sig att han hade feber & så säger han att han har ont i magen. =( ja, jag hoppas han blir bättre snart. Jag skickade iväg ett sms till hans pappa & hoppades på att han kunde ta honom idag en dag tidigare än vad han ska honom, men såklart inget svar så Wiggo får vara med min mamma idag så jag kan gå till skolan. Slutar kl 17 idag , känner inte alls för det men jag måste. Ska snart sätta mig & äta lite frukost sen iväg till skolan.

 usch blir så arg att han inte svarar när jag skickar sms det är väl ändå inte min mammas ansvar att ta honom eller ? =S fan blir så irriterad , kan slå vad att han inte kommer svara någon gång. Det gäller att ge & ta , o han kan då aldrig ställa upp för mig när jag ska plugga men när han ska plugga då jävlar ska man ställa upp.
Han säger att det inte är hans ansvar att ta Wiggo på vardagar ? okej ? ja men det är ju tydligen bara min son.
Han säger att han inte tänker ställa upp på mig för att jag aldrig ställer upp på honom ? hum, okej vem är det som har han varje dag förutom varannan helg ? Nej du har faktiskt inget att komma med! Pass på dig !

Nu är jag irriterad & nu kommer väl min dag gå ut på att irritera mig på folk.,

/ a one special kiss.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

ansök om ensam vårdnad?

2:a kommentar, skriven , av Josse:

Hej Bea!



Har följt din blogg så länge nu, innan du fick Wiggo!

har läst om allt som har att göra med wiggos så kallade pappa osv!



Min förslag är att ta ensamvårdnad om Wiggo, (om du inte reda har det). Då kan du själv välja hur du vill ha det, och då kanske wiggos far kanske får en tanke ställare när han inte får se sin son när han vill!



Påtal om ett och annat, jag har växt upp så med min mamma som du skriver om wiggo. När Wiggo är stor nog och börjar förstå kommer han förstå vilket skit hans pappa är. Och då kommer troligen hans far inse vilken skit han är, och ångra sina misstag när hans son inte vill ha kontakten med han som han har med dig!



Stå på dig! Du är en av dom starkaste jag vet



3:e kommentar, skriven , av Madde:

varför ansöker du inte om ensam vårdnad så kan du sluta gnälla på tobbe sen. ja han är en skit de vet vi nu, men du borde ha varit hemma med wiggo idag istället för att lägga ansvaret på din mamma! ditt barn, ditt ansvar

4:e kommentar, skriven , av Nina:

Skit i Tobbe...han är ju rent ut sagt as puckad!!!!!!!!!!!!!!!!!!1Ta ensam vårdnad o gå vidare.Den dagen du träffar en ny kille som blir "pappa" till din fina son.....då kommer den där Tobbe att ångra sig.Han är ju en idiot!!!Lycka till!

5:e kommentar, skriven , av Linda:

Synd att Tobbe inte bryr sig om sin som så speciellt mycket. Det är iaf tur att Wiggo har en toppenmamma som tar hand om honom :) Och det är väl tur att man har föräldrar som kan hjälpa till när det kniper :)

6:e kommentar, skriven , av Jonna:

Seriöst, vet ni hur svårt det är att få ensam vårdnad om barnen!? Av egen erfarenhet vet jag att det spelar ingen roll om pappan är en idiot eller behandlas barnen illa. Rättsystemet är stört, tyvärr. Hoppas allt löser sig bea, kom ihåg att du är jävligt stark!

Kommentera inlägget här :