älskling kommer hem.

publicerat i Allmänt;

Idag ska jag hämta hem min lilla älskling. Har saknat han så mycket!
Idag då ? hum, har vart med min syster en stund , sen åkte jag & sola. Sen har jag tränat så in i bombens, massa situps , rumpövningar & lite annat ,sen var jag ute & gick en rask promenad ( samt lite joggning ) i 40 minuter ungefär. Sen hem igen & göra situps & hela programmet igen. Visst är jag duktig ? jag har verkligen gått in för det här, jädrarenamma här ska det synas att jag gjort någon nytta , haha! Sen har jag städat & plockat undan lite här hemma, håller på & tvättar lite också. Sen har jag väl inte gjort så mycket ? väntar på att Emma ska komma förbi här & snacka lite bullshit som vanligt. Ska hämta Wiggo kl 18 ikväll , tänkte sätta mig ner då när han somnat & plugga lite. Har skola 10-12 imorgon, en kort & bra dag. På onsdag så kommer mamma & pappa hem igen , har saknat dom.

Min mobil har kommit också min gick ju sönder så fick en ny på försäkringen samt att mitt löshår har kommit också på posten , helt underbart ! Men tror jag hämtar ut det imorgon för idag orkar jag inte ens röra mig längre blev kanske föööööör hård träning ! =P



men vi kanske hörs senare, tänkte nog slänga in en bild på min fina studentmössa! ;D

Kommentera inlägget här :