bullshit!

publicerat i Allmänt;
Är hemma & sitter vid datorn, ovanligt.Wiggo ligger & sover som en stock funderar på att lägga mig jag också , är jävligt trött! Imorgon ska han till sin farmor från lördag till söndag för att jag skulle få plugga & tusen tack för det för det måste jag verkligen göra. plugga plugga plugga! =(

jag är så himla trött på vissa människor.
jag orkar liksom inte bry mig men jag vill ändå bry mig, för jag bryr mig om människor som jag tycker om. men när jag märker att jag inte får ett skit tillbaka varför ska man då lägga ner tiden & orken? jag vet inte allls..... jag vill bara vara för mig själv , den enda jag kan lita på är mig själv! därför håller jag nu munnen & inte säger ett ord . och jag orkar inte försöka mer , ni får försöka om ni ens bryr er!

Kommentera inlägget här :