hos emma.

publicerat i Allmänt;
inget ovanligt.
har vart ute & gått då solen sken & sedan helt plötsligt började det hagla ? SKITTSSOOO väder verkligen! Ja nu sitter jag här vid datorn medans den damen står i duschen & ska göra sig iordning, vi har nämligen fått ryck & ska åka till Örebro för att hälsa på lite killkompisar, blir najs! Komma bort ifrån Eskilstuna ett tag & allt folk ( ta inte illa upp ) =P .
är lite små deppig just nu pga en sak som hänt & som jag känner att de aldrig kommer lösa sig för 5 öre. Jag tänker tyvärr inte bry mig om en människa som inte bryr sig tillbaka. Och varför ska jag lägga ner all den energi & tid när jag får smutskastning tillbaka? Esch, mycket komplicerat liv just nu.  Dags att släppa allt tror jag & börja leva på riktigt någon gång! Min stora kärlek dyker nog upp så småning om eller vad tror ni ? känns hopplöst just nu men det är väl inte så konstigt känner mig fruktansvärt ensam....  
SKIT SNACK!

puss på er alla underbara människor.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina 19 år och gravid:

jaa gumman ;D vad snäll du är!

Hoppas du får en toppen kväll i örebro <3

Kommentera inlägget här :