på väg hem!

publicerat i Allmänt;






Här har ni några små underbara bilder.
Vi är på väg hem ifrån dagmamman. Stanna till i lekparken och så frågade jag Wiggo om han ville leka men konstigt nog så sa han nej =O . Han skulle gå ner från vagnen för att gå istället men istället så sprang han & jagade en katt , jag sprang efter . Haha ! =P  stackars katt han måste fått en hjärtinfarkt . Sen efter den joggningsrundan så ville Wiggo dra sin egen vagn så det fick han , han drog den heeeeeeeeeela vägen hem. Duktig kille! När vi kom in genom dörren så sa han " mamma, jag e en stooo pojke o en duktii pojke. "  Och det är självklart att han är . Min underbara lilleman har blivit så stor & snackar som aldrig förr .
Nu kollar på film , Nicke nyfiken för 15613846 gången , att han aldrig tröttnar ? Sen blir det till att laga mat .Det blir kycklinggryta med ris , yummi !
Sen har jag lite egna planer inför ikväll. Men vi får väl höras lite senare om jag har tid & lust.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina 19 år och gravid:

vad fina bilder, vad fin han är poch vilken söt mössa =)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Gulleplutt!!!!!

3:e kommentar, skriven , av carro:

faaaan va han är lik tobbe

4:e kommentar, skriven , av Niccole:

Gud vad söt han är!

Kommentera inlägget här :