stopp.

publicerat i Allmänt;

Fy vad trött jag är!
Rebecka kom hem till mig idag & så åkte vi för att hämta Wiggo. Gick in satte på en film & glodde en liten stund till Emma, Camilla & Johanna kom över & snackade lite tillsammans med oss , Wiggo blev sjövild & tyckte att det var jätte roligt att leka med så många tjejer samtidigt ;) haha! Han somnade iallafall till slut runt kl 20 då jag & Rebecka satt oss ner i soffan & glodde lite på datorn och pratade. Sen åkte hon hem och sen dess har jag bara pluggat men nu känner jag att min hjärna inte alls hänger med för fem öre så jag får fortsätta med det imorgon. Skolan imorgon då kl 12-14 , lyxigt ! Innan det ska jag möta upp Sandra för att gå & sola sen hem och ta mig en snabbdusch och sedan pallra mig iväg till skolan för två timmars lektion i Svenska. SUCK!
Har haft en väldigt bra dag annars med mycket träning och mycket sol , så nu är jag som en zoombiee.

God natt , hoppas ni har haft en bra dag.

Svar till Eva : Vi tar studenten den 12 Juni så det är inte alls lång tid kvar! =)

Kommentera inlägget här :