uppdatering!

publicerat i Allmänt;

Sådärja, nu är jag tillbaka igen lite smått.
I fredags : Hade nationella proven i skolan , hämtade Wiggo , mötte S på stan gick runt & kollade lite sen träffade vi E & va med henne en stund. Gick hem moffade lite onyttigt & sedan la vi oss tidigt.

I lördags : Lämnade wiggo runt kl 12 till sin farmor , åkte hem igen träffade S , åkte en sväng till tuna park & sedan hämtade jag Lisa ( hunden ) tog en promenad , pluggade läääänge, träffade R , sedan kom R & P hem till mig , sedan drog vi till min kusin som hade fest jag var en liten vakt där ( nykter ) hjälpte henne att städa undan alla falskor & burkar som stod överallt i hela huset.

Idag : vart ute & sprungit , tränat lite hemma, hämtade min kusin , åkte till tuna park med henne , hämtade wiggo , hem till min kusin var där ett tag & umgicks. Sedan hem igen & lagade mat lite snabbt & sedan fick Wiggo gå & sova han var så himla trött. Sen kom R, J & O till mig hjälpte mig lite med min svenska muntliga np , pratade & kollade runt lite på olika träningsövningar på internet & hitta väldigt många bra så imorgon startar jag med dom! ;)
Nu ska jag snart gå & sova, en skol dag imorgon , ledig tisdag, onsdag & fredag denna vecka hur skönt som helst!

 / släng dig i väggen , du har gjort ditt med mig nu. Du har bevisat allt som du inte skulle ha gjort !

Kommentera inlägget här :