Torsdag'

publicerat i Allmänt;
Har jobbat 8-15 idag , gick bra! Är väldigt trött så ska snart ta mig ett sömnpiller för att försöka lägga mig i sängen o koppla av så jag kanske får någon sömn inatt, får väl se hur det blir med det.
Imorgon så åker min älskade fruga till turkiet i en vecka! FAN VAD LYX! Hur ska jag klara mig ? =P  veckan kommer nog gå snabbt hoppas jag , får hitta på något varje dag så tänker man inte på tiden. Kommer iaf sakna dig en massa!
Imorgon är det då sista dagen vi ses innan hon åker så vi har besämt " solariumträff " haha , sen så ska jag också vara " bilvakt " så ska hämta hennes bil också som jag får glida runt med tills hon kommer hem , det är ju ändå jag som ska hämta'na på arlanda. yeey yeey yeey .

Nej mitt huvud är inte riktigt på topp och mina ögon hänger , dags att sova. Natti natti ...

Lilla Beccis , hör av dig när du har tid.

Kommentera inlägget här :