alla hjärtans dag!

publicerat i Allmänt;

Jag hoppas ni alla haft en bra alla hjärtans dag! =)

jag har i stortsätt jobbat hela helgen eller ja praktiserat! Imorgon är jag ledig & tänkte hinna med saker som jag inte hunnit göra i helgen. Typ duscha håret som ser förjävligt ut , usch känner mig verkligen skabbig! =P
sen tänkte jag sola också när jag ändå är i farten. Ja, annars ser det inte ut som det står något mer på mitt schema imorgon. sen är det praktik resten av veckan & har en ledig helg , skönt det.
ja , jag har haft en mysig alla hjärtans dag med min lilla älskling vi har lekt , dansat & bara legat i soffan och haft de mysigt. Imorgon om jag hinner ska jag köpa en alla hjärtans dag present till honom eftersom jag inte hunnit med det nu i helgen.  men ja , har väl inte så mycket mer o säga.

Kommentera inlägget här :