en kommentar.

publicerat i Allmänt;
den här kommentaren fick jag.

gnäll fan inte på att han aldrig vill ha wiggo, för när han väl har honom så funderar du seriöst påatt hämta hem honom. Gud du brhöver växa upp. Och ja jag vet - " du behöver inte läsa bla bla bla". Men driver man en blogg får man tåla lite kritik faktiskt! Kom med nått nytt någongång!

Anonym eller inte, du känner mig inte ändå så det är oväsentligt.

svar ; du har ingen aning om den här situationen och jag skriver inte ut allt i bloggen fast jag har bra lust att göra det, men då skulle det bli ett jävla liv. och du vet inte vad som har hänt & varför jag vill hämta honom , hade du vetat det så hade du aldrig ens skrivit den här kommentaren.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

vad heter din hårfärg :D ? :)

Kommentera inlägget här :