en mysig kväll.

publicerat i Allmänt;
Tack världens bästa vän för en trevlig & mysig kväll . <3
Rebecka kom med världens godaste smörgåstårta & världens största så nu är jag 15kg tyngre ( eller inte ) . Hon drog iallafall precis & jag har pratat lite smått med Lina i telefonen men hon skulle höra av sig till mig när hon kollat klart på filmen. Sjuk är hon också, krya på dig hjärtat. <3 

Nu sitter jag här hemma hos mamma & pappa fast det är bara mamma, jag & wiggo hemma eftersom pappa är kvar i Spanien. På tisdag åker Wiggo & mamma tid, :( hjälp, kommer sakna dom förskräckligt mycket . <3
Imorgon börjar praktiken igen känns väl inte så jäkla lockande direkt nu när jag vart ledig i över en vecka. Men dags att ta sig i kragen & göra det bästa utav situationen.

Lite smått & gott i mina tankar just nu.
Vad får dig att tro att denna gång skulle bli bättre än alla andra hundra gånger? Hur ska jag tro att du ångrat dig eller ens ändrat din stil ? Tro inte att jag tänker förlåta dig på 3 dagar & att allt ska bli bra, jag är ledsen men rädslan sitter där att bli sårad igen och känna sig värdelös. Så får de kommer en motgång så ger man inte upp, inte om man sagt dom sakerna du sagt till mig. Jag fuckade inte de här ( denna gång ) , jag sårade inte dig så att ditt hjärta gick sönder i tusen delar . Stå ditt kast , stå för vad du säger. Menar du det du har sagt så skulle du kunna vänta i all evighet.


Kommentera inlägget här :