första dagen!

publicerat i Allmänt;

Första dagen på praktiken dårå, typ " hej & hej då " haha!
Nej men kom dit runt kl 12 fick bara se mig runt & så visade dom vart alla kläder skulle vara osv. sen vid 12.10 var jag klar för att gå igen! =P Imorgon ska jag dit kl 14 och så får vi se hur länge de varar .
Idagdå? Ja fullrulle kan man väl säga. Handlat STORHANDLAT hem en jäkla massa mat, åkt hem till mormor var där en stund pratade med henne om imorgon ( då hon ska hämta W ifrån dagmamman ).´
Mamma & pappa åker till spanien imorgon & vissa dagar kommer de köra ihop sig då jag jobbar kvällar + helger så då ställer min kära mormor upp & min bästavän , tack tusen tack ! <3  Sen ska jag & W ha våran hund också eller ja mammas & pappas hund , så de ska också bli kul ett jäkla far & fläng kommer de att bli men de ordar sig. Nästa vecka tänkte jag bo hemma hos min mamma & pappa några dagar då har jag helt huset. Sen skulle min mormor&hennes man också bo där några dagar så de blir kul & fullt hus, hihih.

ojoj, nu blev de mycket här .
men nu är det dags för lillkillen att sova sen ska jag sola , och sen taa de luuuuuugnt .

Kommentera inlägget här :