Good night.

publicerat i Allmänt;
Nu ska jag gå & lägga mig kära vänner men innan det så ska jag ta mig en cigg & ringa ett telefonsamtal. :)
Imorgon måste jag åka till tuna park en snabbis för att lämna tillbaka Wiggos jeans jag köpte idag för de var alldeles för stora så ska byta storlek och sen ska jag hjälpa Lina att måla hennes köksmöbler då ska Wiggo få vara med mamma i några timmar. Sen på kvällen kommer min saknade Rebecka hem till mig och ger mig lite smörgåstårta eftersom hennes far fyller år imorgon. GOTTIGOTT , jag längtar ! ;)

Just det , jag kanske inte har berättat ? Men på Tisdag så åker min lilla älskling till Spanien med sin mormor. Mamma har ju kommit hem nu men hon åker tillbaka på Tisdag ( pappa är kvar i spanien ) så då tar hon med lilla Wiggo på resan så han får komma iväg lite , han blir så lycklig varje gång jag säger att han ska få åka flygplan. MEN GUD VAD JAG KOMMER SAKNA HONOM. Synd att jag inte själv kommer kunna följa med har ju min praktik att passa , skit surt måste jag faktiskt säga! Men han är borta till den 11 Mars sen kommer han hem igen & ska fira sin mamma på födelesedagen, min älskade ängel. jag älskar dig så djupt. <3


fan va jag pladdrar , god natt era jäklar ! ;)


Kommentera inlägget här :