kväller'

publicerat i Allmänt;
Ja vad ska man säga? Ska snart ta mig en kopp thé & sedan krypa ner i sängen tänkte ringa mamma & pappa också för att berätta lite nyheter som jag fick höra idag ;) haha omg , det kommer bli så äcklade. Har pratat med Sandra och Rebecka också, haha ofc alla vet ! Ja, ibland är jag en liten jävel men jag älskart speciellt när personen själv inte kan vara ärlig fast personen vet om att jag vet ;D körd..
jaa, sanningen kommer ju alltid fram till slut synd bara att DU aldrig kan erskänna det , men du är så svag så svag så du kommer aldrig klara av det .

men men, jaa wiggo sover så sött i sin säng min lilla älskling. jag älskar dig

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ida:

sv; Hihi! ;)

de låter härligt! här är det också bra! :D

2:a kommentar, skriven , av elin:

alltså fan väx upp och bry dig om dig själv istället för att lägga din energi på folk du uppenbarligen inte tycker om. Har du verkligen inget annat att skriva om än om någon som får till det osv osv. Samma sak varje vecka

3:e kommentar, skriven , av emma, ung mamma åt julia [foto]:

vilken mysig blogg! allt bra med dig? :)

4:e kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

svar till elin " om du tycker att det är så jävla jobbigt om att jag skriver vad JAG KÄNNER så behöver du inte läsa , den här bloggen är till för mig för att jag ska få skriva vad jag känner osv. o stör det dig så är det inte mitt problem "

Kommentera inlägget här :