lördag'

publicerat i Allmänt;
Min kväll igår var toppen !
Jag och Sandra var hemma hos mig och fixade oss lite grann , sen så drack vi lite & så kom Danne & Jocke hit för att hålla oss lite sällskap. Sen efter en stund så åkte vi ut och lekte lite med bilen ( killarna va nyktra & körde ) . HAHA, jag älskar att sladda med bilen när det är någon annan som kör men jag kan inte köra =P . Jag satt & skratta samtidigt som jag sa till Danne " jag vill inte dö idag ,jag har en son och tänka på " . HAHA! ja vad ska man säga.
Efter det så drog vi ut jag & Sandra alltså det blev Nybron och vi dansade väldigt mycket & hade skit skoj. Efter krogen och allt de där så blev de mindre kul , kan inte berätta här i bloggen om vad som hände. Men men , de känns fruktansvärt värdelöst iallafall.

Idagdå? Hum, I dont know. Ta de lugnt iallafall . lätt ! Har träffat Rebecka och Jonte idag vi åt pizza =P . haha bakismat.

nej nu ska jag kila igen!

Kommentera inlägget här :