onsdag'

publicerat i Allmänt;
Idag vaknade W & jag kl 6.45 så nu är vi uppe & kollar på film. S ligger kvar i sängen & sover ska väl upp snart. Idag ska W till sin farmor runt kl 9 & va med henne i några timmar så jag får vila ut & det tackar jag stort för jag har känt mig som en zoombie de senaste dagarna har inte blivit någon sömn alls knappt. Ja W mår väl som han mår fortfarande sjuk & febrig . =( hoppas han blir frisk snart. <3 Ja, jag har väl inte så stora planer idag , ska tvätta, följa med Sandra en sväng & sedan vila upp mig lite. usch usch.. sen skulle Lina höra av sig när hon vaknar. =) ikväll blir det till att lägga sig tidigt , verkar inte som deblir någon prakik heller för min del den här veckan.. =/ lite trist man blir jädrans rastlös när man bara går hemma såhär, då kan jag förstå dom som är arbetslösa , jag skulle klättra på väggarna. Haha !=P  just , ska ringa Rebecka också vill träffa henne IDAG saknat lillskiten!

Nu ska jag kila & byta en blöja på den här lilla herrn sen ska vi väcka S.


Mamma&pappa, jag älskar er & saknar er.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

vi älskar o saknar er också



1



Vi älskar o saknar er också Puss sköt om er



2:a kommentar, skriven , av Sandra:

6 juni är den beräknad att titta ut :)

Kommentera inlägget här :