saknar kärleken.

publicerat i Allmänt;
Ja, ni läser helt rätt.
Jag saknar kärlek i mitt liv och nu menar jag inte att jag inte får någon kärlek ifrån familj, vänner & min underbara son. Utan kärlek från en annan människa som vill vara med mig, leva med mig & ge mig den trygghet & respekt som jag är värd.  Jag är trött på att " stöta på fel killar " som sårar & bara gör mig ledsen. Killar som pratar & lovar saker hit & dit , sedan blir det bara skit utav allt & man faller tillbaka till ruta ett igen. Dags att göra det rätta utav livet , yesbox!

Nu till något helt annat , jag stor shoppade ju till Wiggo idag & jag funderar på att lägga undan lite pengar sådär varje månad till honom för att jag ska köpa honom ett par as snygga converse skor & de är ju inte direkt billiga 400 kr för ETT PAR BARNSKOR. rena rama rånet för tusan! men ska man va snygg så ska man eller hur Wiggo ? Du kommer bli världens tuffaste lilla kille nu till våren & sommarn, tro mig!

Nej nu ska jag leta reda på mina klänningar . Hum , om jag ens hittar någon.

Kommentera inlägget här :