Söndag'

publicerat i Allmänt;
Hatar söndagar det har jag gjort sen jag  var liten!
Men idag är det ingen vanlig dag för ikväll kommer Rebecka hem till mig & ska snacka en jäkla massa skit + det bästa av allt är att hon ska ta med sig smörgåstårta till mig ! ;) YAMMI!  Har saknat den där kvinnan oerhört mycket! <3 Nu måste vi se till att våra söndagar kommer tillbaka annars kommer vi få va uppe hela natten lång så mycket som vi har att snacka om.

Just nu känner jag mig sjukt galet förvirrad & nedstämd på samma gång, inte kul må jag säga!
Men jag vet inte alls vad jag ska tro på. Jag vet sen tidigare att allt bara vart lögner , så varför ska jag
gå på det den här gången?
*Du övertygar mig ju inte direkt att tro på det heller, tro mig. Vill man ha något får man kämpa. Men orkar man ens det? Jag vet inte humöret ligger på båtten!

Kommentera inlägget här :