Tisdag.

publicerat i Allmänt;

Idag skulle jag iväg till praktiken men så blev det inte.
Wiggo spydde igår kväll/natt, jag vet inte om det var för att han satt i halsen när jag gav honom vällingen för han glömde att svälja men han spydde ner hela sin säng & sedan fick han ligga i min säng då spydde han ner den också, stackarn <3 så idag blir vi hemma för att tvätta tvätta & tvätta . tror vi har tvätt ändå upp till taket , men men ... de verkar inte va något fel på honom idag för just nu leker han med sina leksaker & är pigg & glad. Han har fått lite yoghurt så jag hoppas det får stanna kvar om de nu skulle va nåt annat.

min dag igår trodde jag skulle bli bra men ack nej kvällen slutade med katastof, tårar , besvikelse & massa lögner. men sånt är livet. 

nu ska jag fixa nästa maskin.

Kommentera inlägget här :