torsdag'

publicerat i Allmänt;

säger bara vilken dag!
lite små stressig har den vart men känns som jag hunnit med rätt mycket.
Dagen började med att jag hade ställt min klocka på 9.30 för W skulle komma då någon gång , min mormor kom & väckte oss 9.15 så fick inte sova min lilla kvart som var kvar, haha! =P Gick upp åt frukost, sen kom W  min mormor var barnvakt åt honom idag fast hon egentligen inte behövde ( på dagen / förmiddagen ) för att jag var ledigmen men . Hon var barnvakt så jag passade på att sola, sen åkte jag hem igen för att duscha då var min moster där med min kusinsbarn ( W syssling ) som heter Agnes så dom lekte tillsammans. Vi fikade & så. Sen så gick dom hem till moster & jag gick ner på stan för att möta upp Lina för att äta lunch & snacka en massa skit & det blev det , tack för idag hjärtat <3

 
efter det iväg till skolan för att göra ett dataprov, bra bea fick G ! Hem igen för att hämta bilen & för att hämta W , sen iväg & handla en matlåda till mig imorgon eftersom jag inte orkade laga någon mat nu ikväll , sen så upptäckte min mormor att jag hade fått punka (?) på däcken på vagnen & jag har ingen cykelpump så kunde inte kolla det så ringde till min vän Micke så fick åka ut till honom för att pumpa däcken sen hem igen, W åt mat & sen ringde Emma för att vi hade besämt att vi skulle ta en promenad ikväll så på med kläderna igen & ut för att träffa henne ! =) mycket trevligt !  kom hem för en halvtimme sen, W ligger & sover jag har duschat , o nu väntar jag på ett telefonsamtal ifrån mor min .

HEJDÅ,GODNATT!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

tack själv honey <3

Kommentera inlägget här :