torsdag'

publicerat i Allmänt;
Igår så var W hos sin farmor & fick stanna kvar över natten, vilken tur. För jag mådde skit igår kväll & mår väl fortfarande inte så bra.
Igår under dagen så tvättade jag , sen kom Danne & hämtade mig , vi hämtade upp sandra & drog ner på stan för att fixa lite ärender. Sen så åkte vi hem till Danne fixade Facebook till Sandra ! =P haha! sen skulle Sandra hem så vi skjutsade hem henne ,efter det så fortsatte jag & Danne att åka lite bil överallt & ingenstans . Haha! åkte hem sen o sen iväg för att träffa Rebecka en snabbis , ja sen hem igen & sova somnade väldigt tidigt igår AS SKÖNT. Ja som sagt jag mår inge vidare alls , hade nog lite feber inatt & så spydde jag igår kväll ? hum, mysigt va? OHNO!  men jag känner mig bättre idag , men väldigt svag i kroppen.
Ja idag blir de en lugn dag.

Kommentera inlägget här :