underbara dag.

publicerat i Allmänt;
jag har haft en underbar dag måste jag säga! =)
dagen har jag spenderat med Lina precis hela dagen, vi har vart på ÖB & Rusta för att inhandla lite saker till hennes lägenhet som hon ska flytta in om nån vecka. Sen så har vi vart & träffat Vicky också tog en fika med henne på stan . Sen så hämtade vi upp Jocke för att dra oss till Bella där var Ante också. Sen så träffade vi Tim en snabbis & snackade med honom om allt och ingenting. sen så drog vi till mcdonalds för att lina blev lite hungrig. =P ovanligt!  Efter det så drog vi & tanka på statiol och sedan åkte vi till årby för att träffa Aidy och snackade med honom en stund. Och nu är vi hemma igen ligger i soffan & glor på tv ska väl snart sova så vi är pigga tills imorgon då vi har planer på G! Fullt upp imorgon också, ja dagarna bara rinner iväg snart är mitt lov slut & då är det dags för min praktik igen.


haft en riktigt bra dag & jag är himla lycklig måste jag säga,
Love is in the air

puss på den här dagen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Tack för idag, toppen dag till max hjärtat

Kommentera inlägget här :