lilllördag!

publicerat i Allmänt;

Min lilllördag har bestått av plugg inte alls kul. Och ja Johanna du får gärna ta några uppgifter att göra !=P haha! Senare under kvällen tog jag bilen och åkte in till stan hem till Emma , vi satt & snackade en stund sedan gick vi ut & gick en rätt lång promenad men det blev ganska många stopp då vi hoppade in på olika gym & kollade priser , ja vi får se hur det blir med våran träning & vart vi börjar. Men jag är jävligt taggad & motiverad till det , sommar 2010 här kommer jag ! ;) Oh, I wish.
Stannade på vägen också för att hämta min dator hemma hos min syster så nu har jag fått tillbaka den också, tack & lov.
Ja nej nu ska jag ta mig ett äpple sedan är det sängsdags, haha kolla jag har redan blivit nyttig Emma ! ;)



jag älskar dig wiggo <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna Ravinale:

Ja :);):) Bara säga vad jag ska göra :D

2:a kommentar, skriven , av Emma:

haha jag är stolt över dig Bea ;)

Kommentera inlägget här :