Onsdag'

publicerat i Allmänt;

Hej alla läsare , Det är Wiggo som skriver.=)
idag vaknade jag vid halv 7, ställde mig upp i sängen och väckte mamma genom att ropa på henne. Hon bar upp mig och la mig i hennes säng där låg vi en stund tills jag tyckte att det var dags att gå upp för att byta blöja och få lite välling. Efter jag fått en ny blöja, så gick vi till sängen och la oss där , där fick jag äta min välling och ligga och dra i mammas hår en stund. Sen hörde jag mormor komma in genom dörren då sprang jag till henne och var med henne en stund , sen gick jag in till mamma igen och drog upp henne vid kl 8 genom att säga " mammma vaka ". ( mamma vakna ) .

Hon gick upp , åt frukost & hjälpte mig att ta på mig kläderna. Sen åkte vi till min dagmamma Helen. Mamma tycker att jag är jätte duktig på att sjunga då jag sjunger " Binka lilla tärna " ( blinka lilla stjärna ) och "Kalle anka satt på en banka " ( kalla anka satt på en planka ).  Ja det var allt för mig jag kommer nog skriva mer när jag kommer hem ifrån min dagmamma då kan jag berätta hur min dag varit.
en stor kram från den mest underbaraste Wiggo.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av natha:

hej. Jo det är så här att jag har en lill Syrra som ska börja gymnasiet nu i sommar, och hon skulle vilja gå Omvårdnads programet på Rinman och eftersom du går där så tänkte jag kolla med dig om det är svårt att komma in där? Måste man ha jätte höga poäng?

2:a kommentar, skriven , av Tessa.:

Svar: Egentligen har jag slutat att göra designer för min fantasi och lust totalt förvunnit, men jag brukar kunna göra undantag för de närmaste vännerna eller till dem som ger bra beskrivning på hur de vill ha bloggen. Så mitt krav om du vill ha en ny design är att du vet exakt vilka typer av färger, texter, bilder osv. Om du vet några snygga bloggar så länka gärna till dem så vet jag vad du tycker är snyggt och jag har något att inspireras av! :) Kramar!

3:e kommentar, skriven , av Tessa.:

Svar: Egentligen har jag slutat att göra designer för min fantasi och lust totalt förvunnit, men jag brukar kunna göra undantag för de närmaste vännerna eller till dem som ger bra beskrivning på hur de vill ha bloggen. Så mitt krav om du vill ha en ny design är att du vet exakt vilka typer av färger, texter, bilder osv. Om du vet några snygga bloggar så länka gärna till dem så vet jag vad du tycker är snyggt och jag har något att inspireras av! :) Kramar!

4:e kommentar, skriven , av Tessa.:

Men mejl är [email protected] :D

Kommentera inlägget här :