onsdag'

publicerat i Allmänt;
Hade en lektion på morgonen och sedan gick jag ner på stan för att möta Bella där gick vi runt & jag försökte hitta något nytt men ack nej eller jo hittade en tröja men den vill jag lämna tillbaka !=P . Bella ville strypa mig för att jag provade miljoner saker men ingenting dög. That´s me!  Sen gick vi för att äta lite lunch & det var mysigt & GOTT.
Sen skulle jag vara tillbaka i skolan kvart i två så gick dit men mötet blev inställt,  jahja , vad trevligt då . Efter skolan gick jag till Sandra en snabbis sen gick vi över till Madde prata med henne & så, kul att se henne har inte sett henne på länge. Ja sen kom mamma hämtade mig o sedan åkte vi hem hit , jag har kollat på film med W och nu pluggar jag . Det ska jag göra resten av kvällen också + att hinna duscha för imorgon ska jag till badhuset ! ;D
hoppas det finns några snyggingar ............ =O haha!

nej , puss&kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Ja du kommer ju vara där så en snygging kommer det i alla fall att finnas ;) Jag vill också åka dit!!! :(

Kommentera inlägget här :