ne men tjena

publicerat i Allmänt;
vilken sämst uppdatering, I know .
Har hänt lite saker både trevliga & inte så jätte trevliga. Jaja, jag har jobbat jobbat & jobbat typ. Var med Rebecka , Oliver , Wiggo & Emma i sundbyholm i tisdags , bada & sola & hade allmänt mysigt. Sen kom N dit också en stund.
Är ledig idag mycket skönt men ska dock jobba hela helgen så det är väl inte så kul men pengar hallå! Får se vad som händer idag har inget planerat vad jag vet?! Wiggo är hos sin farmor denna helg, då det är " pappa helg " .

Ja nej  , har inte mycket att säga . Var hos doktorn idag och fick lite piller så jag hoppas de blir lite bättre annars blir det till att åka till sjukhuset & undersöka hela skiten med kamera o grejer . fyfan de vill jag inte!

Ne nu ska jag dra.

Kommentera inlägget här :