ja , jag tycker synd om mig själv!

publicerat i Allmänt;
väldigt mycket !

Är fortfarande sjuk men jag tror febern börjar bli bättre men jag har så ont i kroppen. Vill verkligen vara frisk nu , känns som jag är sjuk hela tiden. Börjar ju jobba på tisdag nästa vecka & 10 veckor framåt , vill inte va sjuk då när pengarna rullar in som dom ska ;)
Idag? hum, inte alls gjort mycket . Shoppat på apoteket & handlat lite smått. Sen nu på kvällen kom N över i kanske 20 minuter & pratade lite med mig sen skulle han hem igen!  Nu sitter jag här & kollar på någon konstig film på 6an , ingen aning om va de är för skit. Jag är riktigt uttråkad & rastlös de blir man alltid när man är sjuk.

ne , nu ska jag kolla på den tråkiga filmen o tycka synd om mig själv sen blir de hopp ner i säng & sova bort de här sjuka.

Im so fucking happy!
puss&kraaam

Kommentera inlägget här :