Beställt !

publicerat i Allmänt;

Nu har jag beställt mig ett par gröna linser , jo jag vet jag har ju redan gröna ögon MEN jag ville " förstärka " dom lite med lite extra färgklick sådär snyggt ! ;) Det står på hemsidan att man oftast får linserna dagen efter i sin brevlåda men det funderar jag skrapt över om jag kommer få, tror dom kommer slinka ner i brevlådan på måndag! Då jag beställde mina så sen.  Ska bli kul & se hur det kommer se ut , nu har jag både bruna & gröna. =) Haha , kan variera.

Såhär ser dom ut!
tror det kommer bli rätt nice!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Hejhej :)

Letade upp lite unga mammor här på nätet och hittad edig :) hade varit kul o ha lite kontakt med andra också, så ville bara kika n och säga hej :)



Kraam Sara

Kommentera inlägget här :