Dagens låt.

publicerat i Allmänt;



<3

Nu har vi ätit mat & jag har gjort matlåda till både idag & imorgon, skönt då slipper jag tänka på det. Imorgon blir det till att åka till Willys för att storhandla , ska höra med Lina om hon vill följa med mig ifall hon mår bättre blir mycket roligare när man har någon med sig. Sen tycker jag att Lina, jag & Vicky måste boka in en fika i veckan för att snacka lite skit & skratta som galningar ! =P

nej nu ska jag mysa med min älskling, sista dagen tills han åker. Åh, jag älskar dig över hela mitt hjärta. <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Hej!



Jag heter sara, och har precis skaffat mig en ny blogg, då jag helt glömde bort dom som jag följde , och en utav dom var lina. ( innan hette jag ungungung.blogg.se ) & den tog jag bort. Skulle du kunna ge mig hennes bloggadress, så kan jag fortsätta kolla! Jag har för mig att du var vän med henne och så nämnde du någon lina här. Väldigt tacksamt om du kunde det. Skriv den isf på bloggen. Tack på förhand.

2:a kommentar, skriven , av Maja:

skön låt

3:e kommentar, skriven , av ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.:

Hej allt bra?

4:e kommentar, skriven , av a:

bra låt (Y)

Kommentera inlägget här :