God morgon!

publicerat i Allmänt;

Trodde jag sa igår att jag skulle sova länge men så blev det icke!
Vaknade redan kl 8 , gick upp för att sola & nu har jag precis duschat så sitter med en plastpåse på huvudet med håret fullt av inpackning. Idag vet jag inte alls vad jag ska göra är ju ledig + att det är min födelesedag idag , 20 år helt otroligt vad tiden går fort! =D .
Ja, snart är man 40 år med rynkor & grått hår haha! , nej jag får hoppas på att jag ser någorlunda fräsch ut. Hum, nej tänkte slänga mig  i soffan & glo lite på TV. Wiggo är hos dagmamman & idag skulle han äntligen få träffa hans tjej Alva. =)
Ska ringa Rebecka sen & fråga om hon orkar med att leka med mig idag en stund ! hihi, saknar henne! <3 Skulle vilja träffa henne verkligen men jag har ju knappt tid med någonting de enda jag gör är på praktiken , sen hem laga mat & sen är de kväll dags att sova. Längtar faktiskt lite till skolan börjar då jag har tid för mina vänner igen iaf lite mer tid än nu.

PUSS PÅ DEN HÄR DAGEN / 20 år gammal flicka!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vicky:

Grattis gumman ;) bolaget nästa :P

Kommentera inlägget här :