God natt'

publicerat i Allmänt;
Min dag har vart seg men endå jättemysig.
Jag har vart hemma hela dagen i stortsätt, legat framför datorn och tv bara degat. Sen kom A förbi mig med en liten överaskning & glad vart jag. =) Sen kom Rebecka så vi drog & handlade mat för jag bestämde att vi skulle äta natchotallrik idag & det blev det. Sen kom vi hem lagade mat, sen kom A & M förbi & åt lite också. A blev kvar & sen kom Jonte också så Jag, Rebecka , Jonte & Anton har nu kollat på en film som var 2½ timme lång, shit! Men jag missade lite utav filmen också eftersom att min syster ringde & frågade om jag kunde skjutsa hem henne sen J & A satt kvar medans jag & R åkte för att hämta & lämna henne. Ja nu sitter jag här har precis pratat med Lina i telefonen nu ska jag ta bort sminket & sedan ta mig en godnatt cigg & kolla ifall Lina vill hålla mig sällskap i telefonen igen, haha! =P Ja vi pratar minst 10 gånger om dagen tror jag! haha...

Men jag hoppas ni haft en mysig dag , imorgon är det en ny vecka & nya tag.
PUSS på den här dagen!




mammas lilla älskling, jag saknar dig galet mycket. Vi ses på torsdag <3 JAG ÄLSKAR DIG.
+ mamma och pappa förstås.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina - 19år och gravid =):

haha om inte mer, det är därför mina pengar tar slut så fort på mobilen nu förtiden :P

<3

Kommentera inlägget här :